Skip to main content

Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Masalah payudara kendur, Lembik dan Kecil tak hanya dialami oleh wanita berkahwin dan warga emas sahaja, tetapi turut dialami oleh anak dara. Nutrisi yang tidak mencukupi dalam badan menyebabkan struktur badan jadi tidak stabil. Hari ni KakD nak berkongsi info tentang masalah yang agak sensitif ni.

Kenapa sensitif? Sebab tak ramai yang terbuka untuk mengaku masalah payudara kendur, lembik dan kecik sebab boleh dilindungi dengan pemakaian bra. Tetapi, adakah selamanya nak menipu diri sendiri? Rugikan kalau terus dibiarkan masalah ni berterusan. Nasihat kakD baik bertindak dari awal. Jika bukan hari ini bila lagi kan.

Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?

Apa Penyebab Payudara Kendur, Lembik dan Kecil?

Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?


Ada banyak sebab antaranya kehamilan (hormon tidak stabil), usia (kolagen semakin berkurangan mengikut peredaran usia), pemakanan ( tidak mengambil nutrisi yang diperlukan secukupnya), merokok (regangan sel yang menjadi punca payudara kendur), dan senaman (menggunakan bra yang salah ketika bersenam).

Ada dua faktor yang paling penting penyebab payudara kendur, lembik dan kecil :

1. Kekurangan bekalan protein. Bekalan protein berfungsi untuk menggantikan sel-sel yang telah rosak dan tua dalam tubuh badan kita. Bila protein yang diperlukan tidak mencukupi, maka akan timbul masalah yang sangat digeruni oleh semua wanita. Semua benda yang dahulunya cantik, sekarang telah berubah rupa.

2. Masalah Hormon. Pembesaran payudara menjadi terbantut semakin lama payudara semakin kendur dan bentuk payudara juga menjadi tidak menarik.

Walaupun begitu, kolagen turut memainkan peranan besar bagi memberikan bentuk payudara yang anjal, tegang dan mengancam. Bagaimana?

Kenapa dan Bagaimana Kolagen Membantu Memiliki Payudara Yang Cantik ? 


Kolagen membantu tubuh kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan. Dalam bahasa mudahnya elastisiti ni ibarat gam yang membantu melekat-lekatkan sel-sel kita supaya tidak mudah rengang. Dengan manfaat ini, pengambilan kolagen yang berkualiti mampu memberikan keanjalan buat payudara wanita.

Disamping mendapat manfaat untuk bentuk payudara yang cantik, kolagen juga merangsang pembentukan tisu penyambung, menghilangkan tanda penuaan, menghilangkan jeragat, menganjalkan punggung, menguatkan tulang dan mengurangkan sakit sendi.

Semakin meningkat usia, tubuh kita semakin kurang menghasilkan kolagen dan ini mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus disamping kulit yang semakin kendur

Bukan itu sahaja, masalah kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan oleh faktor luaran seperti sinar uv, sinar matahari, asap rokok, radikal bebas di udara, air dan dalam makanan serta pengambilan rokok dalam kehidupan seharian.

Oleh sebab itu Shaklee Collagen Powder mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedutan ini.

Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?

Vitamin Pelengkap Untuk Payudara Lebih Cepat Anjal dan Tegang


Untuk kesan yang lebih cepat, dapatkan juga ESP dan Alfalfa Complex.

1. Energizing Soy Protein ESP . Protein dari ESP ini adalah untuk merangsang pembentukan semula kulit dan otot serta mengurangkan kedutan. Ia bertindak sebagai agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot serta mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. ESP membantu menganjalkan payudara dan punggung serta mencantikkan kulit supaya sentiasa awet muda.

2. Alfalfa Complex. Daun herba yang sangat terkenal ini berperanan mencuci hati, darah dan usus. Kadang-kadang tanpa kita sedari kita banyak mengambil makanan yang berasid. Alfalfa membantu mengembalikan kenormalan badan yang berasid, membuang toksin dari badan, mencantikkan kulit, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Alfalfa juga bersifat seperti jamu yang mana ia membantu menegangkan payudara, mengatasi masalah keputihan wanita dan mengetatkan bahagian sulit wanita. Bagi wanita yang menyusukan bayi, alfalfa membantu meningkatkan penghasilan susu.

Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Punggung dan Payudara berdenyut, besar dan anjal selepas ambil Alfalfa Complex


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Payudara makin mantap selepas ambil ESP


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : 5 hari ambil Collagen Powder, suami dah tegur boleh rasa beza


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Payudara rasa tegang. sesuai untuk ibu menyusu sebab tak ganggu produktiviti susu


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Payudara dan punggung dapat manfaat daripada pengambilan kolagen



Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Suami tegur payudara ada perubahan


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Payudara berdenyut dan tegang bila ambil Alfalfa Complex


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Payudara lebih anjal dan tak lembik selepas ambil ESP


Bagaimana Collagen Powder Shaklee Atasi Payudara Kendur, Lembik Dan Kecil ?
Testimoni Vitamin Anjalkan Payudara : Effect punggung terangkat, payudara anjal dan penuh selepas 3 hari ber Collagen Powder

Selepas baca 9 testimoni ni, ketiga-tiga vitamin ini sangat membantu untuk mengatasi masalah payudara Kendur, Lembik dan Kecil. 

KakD menulis ni dengan niat nak membantu wanita yang rasa kurang keyakinan diri dan terpanggil nak pikat hati suami. Walaupun kakD rasa segan, tapi niat kakD ikhlas nak setiap wanita rasa diri dihargai dan cantik sentiasa di mata suami. Klik +60146928253 untuk whatsapp kakD.

Umur muda lagi  tapi payudara dah hilang seri. Takkan nak biarkan ajer. Bila suami puji orang lain nanti kita pulak yang cemburu. Jom cantik sebab kita nak keyakinan diri dan sebab kita sayangkan suami dan pikat hati suami supaya sentiasa teringat kat awak seorang je. Lepas ni mesti suami puji awak tak henti-henti barulah bertambah-tambah bahagia. Hehe...

Jaminan Kami


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam 

  • Selamat ( Sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 100 tahun lalu dan kini masih berpegang teguh padanya.

Payudara Kendur dan Lembik : Punca dan Cara Mengatasi


NAK JADI AHLI UNTUK DAPATKAN HARGA MURAH?



Rakan Shaklee Anda

Nordiana Binti Jamil (KakD)
SMS/Whatsapp : +60146928253
Instagram : @nordianajamil


Comments

Popular posts from this blog

Petua Cantik Dengan Bahan-Bahan Dapur

Bahan-Bahan Yang Boleh Dapat Dari Dapur Semalam tengok Wanita Hari ini (WHI). Tajuk utama WHI semalam Petua Cantik Dengan Bahan-Bahan Dapur. Layan jer lah. Menurut Diana Rafar, petua ini khas turun-temurun dari warisan keluarganya. Dan dia sendiri memang amalkan mandi air rebusan herba paling tidak dua kali seminggu. Paling tidak pun akan bersauna dengan menggunakan air mandian rebusan herba tu. Elok juga mandi air rebusan herba ni semasa demam, selsema dan batuk sebab membantu mempercepatkan proses untuk sihat.  Ramuan herba dan semulajadi yang fresh ni memang banyak khasiatnya. Cuma kebanyakkan kita orang muda zaman sekarang tidak tahu kaedah yang betul. Kalau nak tahu, lengkuas mempunyai khasiat untuk menambahkan selera makan, membersihkan darah, mencairkan kahak, meransang otot dan banyak digunakan sebagai bahan menguatkan tenaga. Dari pengalaman diana sendiri, amalan minum air halia, mandian air rebusan herba, urutan dan berlulur menjadikan badan kita rasa lebih segar

Dia Yang Pertama

Terasa cepat nya masa berlalu. Dia yang pertama menghuni rahim ini. Dia yang pertama memanggilku ummi. Dia yang selalu memberi senyuman dan pelukan saat ummi berduka. Dia yang tak kenal erti dendam walaupun sering dimarahi. Tiada yang kedua buat ummi. Insan yang banyak mengajar ummi erti kehidupan bergelar ibu. Minggu ni minggu terakhir abang adam menduduki ujian kelas 5 tahun. Ummi sentiasa mendoakan kejayaan abang adam di dunia dan akhirat. Sangat peramah dan suka berkawan. Rakan niaga ummi yang terbaik. Abang adam dah kenal ABC, Alif Ba Ta, kenal 1 - 100, tambah dan tolak. Dan yang paling ummi bangga walaupun tiada asas agama di tadika, abang adam mampu hafal ✔Doa makan ✔Doa masuk toilet ✔Doa Tidur ✔Berselawat ✔Mengucap 2 kalimah syahadah ✔Surah Al fatihah ✔Surah 3 qul ✔Zikir-zikir ✔Bacaan pendek dalam solat hanya dengan mendengar dari ummi dan ketika kita solat berjemaah. Mungkin orang lain rasa alah apa yang nak dibanggaka

Bagaimana Mahu Redha dan Bersangka Baik Dengan Allah?

Teori Untuk Redha dan Bersangka Baik Dengan Allah Dalam kehidupan seharian baik dalam urusan rumahtangga, kerjaya, bisnes, anak-anak dan orang-orang disekeliling, kita tidak mampu untuk lari dari ujian. Pasti ada ujian dari Allah untuk kita. Bila ujian bertimpa-timpa, pasti ada pertanyaan dari hati... Apakah hati masih mampu bersangka baik denganNya ? Apakah bibir masih mampu mengukir senyuman ? Apakah air mata masih bisa tertahan ? Terlalu banyak persoalan dan jawapan ada pada hati. Terpanggil untuk bercerita, bercerita tentang redha dan bersangka baik. Bersangka pada Allah. Sungguh saya bukan lah manusia tanpa dosa, malah sayalah pendosa tanpa noktah. Namun Allah membentuk saya dengan tarbiah kasih sayangnya. Jujur, bila mana satu-satu ujian hadir, bohong jika saya kata hati ini tidak bertanya Mengapa dan Kenapa saya ? Namun, bila ia selalu hadir, saya belajar dengan sendirinya, belajar untuk lihat segalanya dalam prespektif lebih luas. Jika mahu dihitung air mata